czwartek, 17 maja 2012

1.Od początku!

Witam Was serdecznie!
Podejmuję wyzwanie, polegające na prowadzeniu bloga już kolejny raz. Mam nadzieję, że to ten czas. Nie chciałabym Was zanudzać faktami z mego życia, więc zastosuję skrót. Jestem tegoroczną maturzystką na półmetku egzaminów. Nie będę zawężać tematyki tego bloga, więc nie narzucam sobie ograniczeń. Chcę dzielić się z Wami tym, co mnie interesuje, inspiruje i w pewien sposób również mnie tworzy. Odrobina mody, kosmetyków (jestem włosomaniaczką), zdjęć i moich subiektywnych, być może dziwnych przemyśleń. 
Liczę na Was!:)




2 komentarze:

  1. zapowiada się ciekawie (chociaż trochę tajemniczo:>), pierwsze i ostatnie zdjęcie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie fajnie. Zycze powodzenia i zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń